Kommer idéerne ikke altid flyvende? Er det svært at bygge videre på din inspiration – og kaste dig ud i dit kreative arbejde med et strategisk, analytisk og målrettet blik?
Lær med, når vores undervisere deler deres arbejdsprocesser og værktøjskasse så du kan transformere idéer til konkrete projekter.
Viser alle 8 resultater
Du synes sikkert selv, at dit koncept er helt genialt – men kan du få andre til at synes det sammen? Sammen med Roald Bergmann vil du blive bedre til at pitche din ide.
Danskerne streamer mere, end vi ser flow tv. Det er nu et faktum. Så hvilken ny virkelighed skal du som tv-station eller produktionsselskab forholde dig til? Hvad betyder bevægelsen mod streaming for, hvad vi ser? Hvad vi vælger at se? Hvordan vi ser det?
Når du bruger film i din kommunikation er det vigtigt, at du finder den helt rigtige måde at kommunikere på – sådan at du fremstår “på”, levende og tydelig. BRÆND IGENNEM SOM LEDER er kurset for dig, der på film eller video vil være så klar og tydelig, at man ikke kan lade være med at høre efter!
Danskerne streamer mere, end vi ser flow tv. Det er nu et faktum. Så hvilken ny virkelighed skal du som tv-station eller produktionsselskab forholde dig til? Hvad betyder bevægelsen mod streaming for, hvad vi ser? Hvad vi vælger at se? Hvordan vi ser det?
For dig, der skal producere mange ideer, og som har brug for at være kreativ, strategisk, analytisk og målrettet i din ide- og konceptudvikling. Roald Bergmann udfordrer din oplevelse af kreative og geniale koncepter, når I sammen nedbryder dem til byggeklodser af simple ideer – og derefter sætter dem sammen på ny.
Hvordan tegner du det bedste portræt i et videointerview? Hvordan får du de gode sider frem i din interviewperson? Hvordan sikrer du dig, at du kommer hjem med de svar, du skal bruge? Kurset for dig, der gerne vil blive bedre til at planlægge og udføre et interview, som åbner døren til det menneske, du taler med.
Du synes sikkert selv, at dit koncept er helt genialt – men kan du få andre til at synes det sammen? Sammen med Roald Bergmann vil du blive bedre til at pitche din ide.
Trailers og teasers er at af de vigtigste redskaber i kampen om publikum. Og den skarpe trailer kræver træning: Må du fx spoile, eller er det no-go? Både-og: Du skal løfte sløret – men ikke for meget. Du skal vække nysgerrighed, du skal give publikum et sneak peak på, hvad der venter. Traileren er en konstant balance. Vil du være med i kampen om publikum?